התעשייה של קידום אתרים בגוגל המשגשגת היום מחזיקה על כתפייה הענקיות המוני אנשים המועסקים בתחום: בין אם הם עוסקים כשכירים, פרילנסרים או בעלי עסק – הם מתפרנסים מתחום זה. צריך לקוות שגוגל אכן יישאר איתנו שנים ארוכות, כי אם זה לא יקרה, קריסה שלו במשבר כלכלי כבד יכולה להוביל להמוני אנשים מובטלים חסרי עבודה ולאבטלה המונית... תעשיה שלמה גדלה על ברכי גוגל: מדובר בחברות קידום אתרים רבות שעוסקות בין היתר בהקמה ועיצוב של אתרי אינטרנט. עבור קידום אתרים בגוגל החברות האלו גובות מכל לקוח סכום חודשי קבוע. מדוע סכום חודשי ולא תשלום חד פעמי, זבנג וגמרנו? כי קידום בגוגל דורש תחזוקה.
מידי יום צצים מתחרים חדשים לעסק שלך, שעלולים לשנות את דירוג האתר המתקבל בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל. גם המתחרים משלמים בעין יפה עבור קידום בגוגל. ישנם מילות מפתח עליהן יש מלחמה קשה ותחרות צמודה, וככל שהתחרות על מילות המפתח יותר קשה, כך גם התהליך של קידום אתרים בגוגל קשה יותר. תחרות על מילות חיפוש משמעה גם שהן אכן מילות מפתח פופולאריות בגוגל, שהרי אם הן לא, אף אחד לא היה מתחרה עליהן. במידה והעסק שלך יושב על אותן מילות חיפוש פופולאריות, תצטרך כנראה להיעזר בחברת קידום אתרים מצוינת שידועה בהשגת תוצאות גם במקרים לא קלים.
וכך, מבלי ששמנו לב, קידום בגוגל נהיה עניין לא זול בכלל, סוג של מותרות. יש עסקים קטנטנים שבכלל לא חושבים על קידום אתרים בגוגל כי אין להם את האפשרות הכלכלית. אל תשכח כי כשאתה שוכר את שרותיה של חברת קידום אתרים, הסכום שאותו אתה משלם כולל בסופו של דבר גם עלות של שכר לעובדים, הוצאות פרסום, שכירות של המשרד וכו'. לכן מדובר בהוצאה שאינה נמוכה כלל.
חשוב לוודא שהקידום אכן מתקזז עם כמת הפניות שאתה מקבל; שהוא משתלם מבחינה כלכלית. יתכן ואתה משלם מידי חודש סכום קבוע גבוה אבל הקידום לא מוכיח את עצמו יעיל ואתה בקושי מקבל פניות מלקוחות וכמעט אף אחד לא מתקשר או משאיר הודעה בטופס צור קשר. במקרה כזה יש לעשות חושבים ולבדוק היכן הבעיה. המטרה העיקרית של קידום בגוגל הוא לקבל יותר פניות מלקוחות. אבל אין בכוחו של קידום בגוגל לשנות סדרי עולם, ואם אנשים מעדיפים לשכור את שרותיהם של בעלי עסק שמציעים מחירים זולים משמעותית מעלות המחירים שהעסק שלך גובה, אז גם קידום בגוגל לא יציל את העסק שלך.
אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/